Jak obserwatorzy i uczestnicy rynku FMCG widzą ten rok i kilka najbliższych lat? Co budzi ich największe obawy i nadzieje? W co zamierzają inwestować? Jakie trendy uważają za kluczowe?
Redakcja “Wiadomości Handlowych” zadała te pytania menedżerom zarządzającym wiodącymi sieciami detalicznymi, firmami dystrybucyjnymi i producenckimi, a także podmiotami świadczącymi usługi dla handlu. O przedstawienie prognoz dla rynku FMCG poprosiliśmy też topowe instytuty badawcze, firmy analityczne i doradcze oraz banki.
Wszystkie te cenne opinie i komentarze zebraliśmy w jedną publikację, do której pobrania i lektury serdecznie zapraszamy.
W naszej sondzie głos zabrało blisko 50 menedżerów i ekspertów. Znaleźli się wśród nich m.in.:
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.