RAPORT COVID-19
Biznes drogeryjny na rollercoasterze
Co koronawirus zrobi z rynkiem kosmetycznym w Polsce?
ROZMOWY O PIĘKNIE
Aneta Kręglicka: Dojrzałość daje mi siłę, dystans i niezależność
STREFA URODY
Paznokcie – czas na regenerację
KOSMETYCZNY BIZNES
Beata Piotrowska, współwłaścicielka marki BI-ES: Blossom stanie się pełnoprawną marką
HIGIENA
Antybakteryjne pospolite ruszenie
POSTAW NA PÓŁCE
Nowości, które musisz mieć!
AKADEMIA WIADOMOŚCI KOSMETYCZNYCH: PIELĘGNACJA WŁOSÓW
Nielsen: miliony w szamponach do włosów
Farbowanie w domu? To proste!
Syberyjskie zioła dobre na włosy oszczędnych konsumentów
Niech nam włos z głowy nie spadnie
Fokus na skórę głowy
Konsumenci wybierają naturalne kosmetyki do włosów
Jak dbać o włosy w domu?
Suchy szampon może też pielęgnować włosy
Poznaj nowości wśród produktów do pielęgnacji i koloryzacji włosów!
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.