Pierwszy rok z koronawirusem w handlu, czyli kto wygrywa, a kto przegrywa na pandemii.
Dlaczego hurt notuje niższe obroty, a sklepy małoformatowe straciły pozycję lidera w sprzedaży żywności? Czym są „czarne” i „szare” praktyki handlowe? Kogo najbardziej po kieszeni uderzy podatek od sprzedaży detalicznej? Czy obsługa sklepów chce się szczepić i czy właściciele sieci mają zamiar jej to ułatwić? Dlaczego opozycja uważa, że tradycyjne maseczki ochronne są dla przedstawicieli handlu niewystarczające? – to niewielka część tematów, które poruszamy w najnowszym, wydaniu „Wiadomości Handlowych”.
W numerze zamieszczamy też szereg porad dla właścicieli sklepów oraz samych sprzedawców.
Zapraszamy do lektury najnowszego wydania „Wiadomości Handlowych”, przygotowaliśmy dla Was szereg interesujących artykułów. Na ponad 140 stronach!
Spis treści:
HANDEL Flesz
HANDEL Franczyza
HANDEL Prawo w sklepie
HANDEL Szkolenie
HANDEL Praca i kariera
HANDEL Zrozumieć konsumenta
NAJLEPSZY PRODUKT – WYBÓR KONSUMENTÓW
RYNKI Kategorie FMCG
RYNKI Zielona półka
RYNKI Nowości
RYNKI Promocje
HANDEL Sklep na stacji
HANDEL Technologie i logistyka
HANDEL E-commerce
Życzymy przyjemnej lektury i zapraszamy do kontaktu z nami. Wszystkie kontakty do nas znajdziecie Państwo na portalu wiadomoscihandlowe.pl w zakładce redakcja. Możecie także kontaktować się z nami przez fanpage na Facebooku, za pomocą konta na LinkedIn oraz poprzez Twitera.
Jeśli chcecie, Drodzy Czytelnicy, na stałe otrzymywać informacje o nowościach produktowych, trendach, zmianach, istotnych dla branży wydarzeniach – zapiszcie się do newslettera.
REDAKCJA „Wiadomości Handlowych”
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.