6 Dlaczego warto brać udział w badaniu Perły Rynku Kosmetycznego?
Jak ocenialiśmy nowości? Jurorzy mają głos
10 Jury rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2020
12 Lista laureatów tegorocznego badania – poznaj zwycięzców w ponad 30 kategoriach!
14 Fokus na nowości – co przyciąga uwagę, a co zniechęca?
15 Co wynikło z testowania produktów zgłoszonych do konkursu? Poznaj opinie jurorów na tak i na nie.
24 Jakich kosmetyków chcą drogeryjne sieci?
32 Nadchodzi epoka nowych konsumentów – liczy się zdrowie, rozsądek i bezpieczeństwo.
36 Spraw, żeby konsument zakochał się w Twojej marce. Inaczej nie masz szans – Łukasz Barbacki, właściciel Barbacki Consulting, o przepisie na nową markę i o tym, dlaczego świat na nią nie czeka…
42 Wprowadzasz kosmetyk do sklepu? Poproś o potwierdzenie oceny bezpieczeństwa – radzi Iwona Białas, dr inż. chemii, toksykolog, safety assessor
50 Konsumenci wciąż mają apetyt na nowości, również w czasie kryzysu – przekonują eksperci Nielsena
54 Dzięki nowościom przyciągniesz klientów do e-drogerii. Jak to zrobić radzi Marta Chalimoniuk-Nowak, specjalista ds. brandingu i marketingu strategicznego, ekspert strategiczny w Radzie Ekspertów Business Centre Club
56 Uważaj na fake influencerów – przestrzega Monika Ćwiertnia, influencer marketing manager w firmie WhitePress
62 Sprawy środowiska już nigdy nie będą na drugim planie. Zero waste pozostaje jednym z najsilniejszych trendów – przekonuje dr Ewa Starzyk, dyrektor ds. naukowych i legislacyjnych w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego
64 Nastała moda na polskie kosmetyki – Justyna Ziembińska-Uzar twórczyni bloga „Kupuję polskie produkty” o tym, dlaczego konsumenci coraz chętniej wspierają lokalne marki
66 Jakość ważniejsza od ceny, cena ważniejsza od składu – czyli co się liczy dla kupujących kosmetyki
68 Na kosmetyki wydajemy najczęściej do 100 zł miesięcznie
70 COVID nie zaszkodził nowościom. Drogerie z nich nie zrezygnują
72 Perły Rynku Kosmetycznego 2020 – zrób miejsce na kosmetyki opatrzone tym logo
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.