Najnowszy numer WH jest po raz kolejny numerem szczególnym, gdyż pierwszym wydanym pod kierownictwem Łukasza Stępniaka, nowego redaktora naczelnego Wiadomości Handlowych. Czego spodziewać się po zmianie warty?
"W sektorze handlu detalicznego światy wirtualny i realny przenikają się coraz mocniej. Konsument chce mieć dostęp do produktu w każdym kanale sprzedaży, z każdego urządzenia. Podczas zakupów ma być prosto, szybko i wygodnie. Jeśli "sklep" nie zapewni odpowiednich doświadczeń i oferty, straci klienta. W mediach ten trend jest jeszcze bardziej widoczny, ponieważ nie mamy do czynienia z oferowaniem "realnego" produktu, ale abstrakcyjnego towaru, jakim jest informacja. W dzisiejszym świecie dostęp do wiedzy i informacji jest kluczowy, a sama informacja stała się najcenniejszym zasobem. Dlatego dla nas najważniejszy jest Czytelnik i jego potrzeby, a nie nośnik." - pisze w swoim artykule Nowe otwarcie Łukasz Stępniak.
oraz wiele więcej, jak zawsze najbardziej aktualnych i rzetelnych informacji z branży.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.