Media społecznościowe są obecnie najpopularniejszym medium marketingowym, a blogerzy i influencerzy mają potężny wpływ na promocję marek i produktów. Ich działania przekładają się także na decyzje zakupowe konsumentów pod warunkiem, że spełnionych jest kilka istotnych czynników. Podstawą jest precyzja w podejmowaniu działań we współpracy z twórcami internetowymi – począwszy od wyboru influencera dopasowanego charakterologicznie i kontekstowo do marki. Należy też pamiętać, że współpraca z inflencerami, szczególnie wysokozasięgowymi, jest droga i może być nieefektywna dla małego brandu. Promocje w social mediach są też trudno mierzalne. Nie można zapominać, że z perspektywy marki najważniejsza jest oferta i produkt, a influencer marketing to tylko jeden z elementów wspierających sprzedaż, który powinien być częścią przemyślanej strategii marketingowej.
Jak prowadzić skutecznie działania w social mediach i jak mierzyć ich efektywność? Tego dowiecie się Państwo z webinaru.
Agenda
1. Rynek social media w branży beauty.
2. Gdzie szukać wzrostu w mediach społecznościowych.
3. Efektywność działań w social media.
4. Jakościowy Influencer Marketing.
Opowiemy, jak na platformie Tik Toku sprawdzić skuteczność działań influencerów. Przedstawimy najlepszy model wykorzystania przygotowanych przez nich treści, tak aby generowały więcej sprzedaży.
5. Mierzalność skuteczności i efektów działań marketingowych.
Dowiesz się, jak dzięki analizie oraz monitoringowi statystyk i wskaźników marketingowych uniknąć problemów z rentownością wdrażanych kampanii.
6. Pinterest i Tik Tok - przyszłość branży beauty.
Obalimy wszechobecne mity, że Tik Tok jest miejscem dla nastolatek, gdzie można obejrzeć wyłącznie taneczne filmiki. Przedstawimy case study firmy, która prowadzi skuteczne działania sprzedażowe na tej platformie. A ponadto pokażemy rekomendowane formaty na 2023 rok.
Pinterest nie jest wcale dinozaurem wśród platform, obecnie cieszy się coraz większą popularnością. Jak zacząć działania? Jaka jest główna przewaga w docieraniu do użytkowników za pomocą Pinteresta? Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas webinaru.
Eksperci:
Tomasz Choroszewski, Chief Startegy Officer, K2 Precise
Katarzyna Jarnutowska, Team Lider Paid Social, K2 Precise
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.