Wiele marek kategorii beauty boryka się z tym samym problem: mają stałych i lojalnych klientów, ale trudno jest im pozyskać nowych, młodszych niż ich obecna grupa docelowa.
Podczas webinaru podpowiemy, jak w zgodzie z klientocentrycznym podejściem budować spójne doświadczenia, które sprawdzą się w branży beauty i jak magnes przyciągną nowych konsumentów, jednocześnie utrzymując tych, którzy są już lojalni wobec danej marki.
Agenda webinaru:
1. Porozmawiamy o kluczowych aspektach budowania customer experience w erze omnichannel oraz o aktualnych konsumenckich meta trendach.
2. Podpowiemy, jak wydobywać insighty, które naprawdę napędzają kreację koncepcji Brand Experience, zarówno w trybie online, jak i offline.
3. Przeanalizujemy kluczowe różnice w oczekiwaniach wobec fizycznych touch pointów, jakie mają klientki i klienci reprezentujący różne, zdefiniowane w toku badań, style zakupowe.
4. Pokażemy jak w jednej, czasami niedużej, przestrzeni sprzedaży „zaopiekować” w zgodzie z trendami i oczekiwaniami konsumentów skrajnie różne style zakupowe.
5. Zastanowimy się nad potencjałem tworzenia nowych fizycznych touch pointów – wychodzenia do klienta z ofertą i produktem do miejsc, w których potrzeby determinowane są przez realizowane aktywności.
Eksperci: Katarzyna Konkel, CEO Omnisense oraz Katarzyna Skoczek-Colombo, Customer Experience & Iinsights Manager, Omnisense.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.