Jak sobota to tylko? Lidl jest jednym z liderów handlu w Polsce, ale jak pisze we wstępie naszego raportu Magda Głowacka, nie pcha się do pierwszej ławki. Potrafi zaskoczyć kreatywnością w komunikacji, czego doskonałym przykładem jest wiralowa piosenka (bo promocje tam, parking param pam pam).
Lidl buduje swoją strategię w Polsce, starając się dobrze dopasować do swoich odbiorców. Za co doceniają go klienci? Ile procent Polaków traktuje go jako sklep pierwszego wyboru? Jaka strategia doprowadziła go na pozycję drugiej, najbardziej rozpoznawalnej sieci spożywczej w Polsce?
W naszym raporcie opisujemy strategię tej niemieckiej sieci handlowej. Jaką politykę cenową prowadzi i do kogo kieruje swoją ofertę? Co Lidl oferuje pracownikom i jakiego wynagrodzenia mogą się spodziewać? Pokażemy również harmonogram najważniejszych wydarzeń "z życia" tej sieci od 2002 roku.
Raport o sieci Lidl przyda się każdemu, kto planuje lepiej zrozumieć posunięcia tego wyjątkowego gracza. Producenci będą mogli lepiej zrozumieć politykę asortymentową. Przedstawiciele handlu przeanalizować posunięcia jednego z liderów rynku i dopasować swoją strategię.
Oferujemy wartościową wiedzę merytoryczną niezbędną przy podejmowaniu decyzji w handlu. Od analiz całości rynku, przez analizę konkurencji, aż po analizy poszczególnych kategorii pomagamy w codziennej pracy managerów polskiego handlu.
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych, portali specjalistycznych oraz konferencji w obrębie branży spożywczej i kosmetycznej.